Приватизація і зміцнення українського ринку

Незважаючи на те, що в останні кілька років не було жодної великої приватизації, вона почала продавати деякі державні підприємства (державні підприємства). Після прийняття нового закону про приватизацію в лютому цього року уряд найняв впливових консультантів для приватизації шести державних підприємств. Тендер на продаж енергогенеруючої компанії «Центренерго» буде оголошений в кінці 2018 року, а шість компаній будуть оголошені в списку пріоритетів на початок 2019 року.

Невелика приватизація, тобто активний продаж 250 мільйонів гривень (приблизно 9 мільйонів доларів), почалася у вересні 2018 року, коли кілька невеликих компаній вже були продані. Був підготовлений законопроект про створення прозорого ринку сільськогосподарських земель, і влада буде посилювати технічне навчання і пропаганду, щоб посилити громадську підтримку закону після сезону виборів.

Керівництво ДП продовжить розвиватися. Після призначення численних нових незалежних наглядових рад в Державній газової компанії Нафтогазу, Укрзалізницкой залізничної компанії і Укренерго Електрик, вибір незалежних наглядових рад для аеропорту Бориспіль і ряду інших великих державних підприємств, в тому числі Укрпоша, йде швидкими темпами. Щоб уточнити і посилити повноваження цих новопризначених наглядових рад і надати юридичний імунітет і компенсацію його членам, влади будуть домагатися схвалення Парламентом Закону про державне управління. Зовнішні перевірки найбільших державних підприємств будуть проводити авторитетні міжнародні компанії. Більш детальну інформацію про це можна знайти тут: https://sale.ueex.com.ua/filter/arrested-property.

Робляться також зусилля для більш точної оцінки фінансових ризиків, пов’язаних з державними підприємствами

Міністерство фінансів вже створило підрозділ з управління фінансовими ризиками. Подальші кроки включають створення комплексної системи управління податковими ризиками і комплексної системи управління і прийняття відповідних законодавчих змін для кращого управління і зниження податкових ризиків і поліпшення державних активів і боргів (включаючи державні гарантії, державно-приватні партнерства та борги місцевих органів влади). (Більш детальну інформацію про це можна знайти тут: sale.ueex.com.ua.

За останні два роки влада зробила це набагато простіше, скасувавши нормативну базу, особливо щодо невідповідного законодавства; спрощення процедур отримання дозволів та ліцензій; і підвищення прозорості та прозорості в секторах будівництва, телекомунікацій та природних ресурсів. Влада будуть додатково переглядати і упорядковувати регулювання, особливо за рахунок скорочення часу, необхідного для виділення землі, полегшення доступу до геологічної інформації, тестування онлайн-аукціонів для підземних ліцензій і використання заснованих на ризику підходів, заснованих на оцінці ризику, для інспекцій та інспекцій.

Розширення можливостей по впровадженню нових технологій і безготівкових розрахунків, а також санкцій за порушення владою правил обігу грошей, що полегшує використання касових апаратів.